6.1 C
Brno
Pondělí, 27 března, 2023
DomůRady a NávodyValentýnské dárky řešíme na poslední chvíli.

Valentýnské dárky řešíme na poslední chvíli.

Vydáno

- Reklama -PR články

Valentýn už s plnou platností zdomácněl iv našem prostředí. Podle marketingových průzkumů ho plánuje slavit až 66 procent Slováků a Slovenek.

Stále však nepatří ke svátkům, které dlouhodobě plánujeme a přípravy na něj necháváme většinou na poslední chvíli. Až 50 procent Slováků nepřemýšlí o valentýnských dárcích dříve, než v měsíci únoru a nejvíce lidí nakupuje dva týdny před Valentýnem.

Až 16 procent Slováků si nechává nákupy na poslední chvíli, tedy na 13. a 14. únor. To se samozřejmě odráží také na chuti investovat do dárků a jejich velikosti.

Dekorativní mýdlové květiny v boxu. Růže mají příjemnou květinovo-pudrovou vůni, nikdy nezvadnou a zůstanou krásné a barevné. Kniha, která obsahuje více než 180 netradičních výzev a aktivit, které vás pobaví, postrčí, dojmou, donutí se zamyslet a upevní váš vztah. Postupně vytvoříte jedinečný záznamník svých nejkrásnějších momentů. Kvalitní víno od slovenských vinařů v bio kvalitě

Muži očekávají dárky více než ženy
Z ankety, kterou společnost Picodi realizovala na vzorku 6400 lidí z 38 zemí světa vyplývá, že pro ženy je důležitější společně strávený čas. Preferuje jej až 57 procent z nich. Materiální dárek je podstatný pro 11 procent žen a pro 32 procent jsou důležité obojí.

Zajímavě je, že muži dárek očekávají častěji než ženy. Až 28 procent z nich by chtělo od své partnerky dostat alespoň drobnou pozornost.

Na druhé straně 56 procent více ocení společně strávený čas. A šestnáct procent respondentů odpovědělo, že by měli nejraději obojí.

Svátek lásky se ženám nejvíce pojí s čokoládou a květinami. Více než polovina, z nich podle průzkumu očekává na Valentýna sladkosti a po květinách touží 47 procent.

Mezi populární dary patří také šperky, dárkové poukazy a plyšové hračky. Za nejhorší možné dárky označily ženy produkty do domácnosti a peníze.

Muži si valentýnskou pozornost představují jinak než ženy. Nejvíce z nich, až 41 procent, ocení elektroniku, následují parfémy (32%), oblečení (31%), sladkosti a dokonce i peníze (28%). Podle ankety však muži rozhodně neocení pohlednice, spodní prádlo a plyšové hračky.

Nejnovější články

Platina

Platina je kov, který je stále více populární jako investiční aktivum díky své ceně...

Jak budeme jíst příští rok? Výstředně a ekologicky

Móda a trendy se nevyhýbají ani gastronomii. Zatímco před nedávnem věděli o rostlinných mlékách...

Jak se cítit za volantem bezpečně?

Časy, kdy ježdění bez zapnutých bezpečnostních pásů bylo více „frajeřinou“ než očividnou nezodpovědností, jsou...

Co má malé české město společného s Jeruzalémem?

Třebíč je město, které vám svými památkami vypráví příběh soužití dvou různých náboženství, dvou...

Další články autora

Jak budeme jíst příští rok? Výstředně a ekologicky

Móda a trendy se nevyhýbají ani gastronomii. Zatímco před nedávnem věděli o rostlinných mlékách...

Jak se cítit za volantem bezpečně?

Časy, kdy ježdění bez zapnutých bezpečnostních pásů bylo více „frajeřinou“ než očividnou nezodpovědností, jsou...

Co má malé české město společného s Jeruzalémem?

Třebíč je město, které vám svými památkami vypráví příběh soužití dvou různých náboženství, dvou...