9.1 C
Brno
Úterý, 22 října, 2024
DomůRady a NávodyValentýnské dárky řešíme na poslední chvíli.

Valentýnské dárky řešíme na poslední chvíli.

Vydáno

- Reklama -PR články

Valentýn už s plnou platností zdomácněl iv našem prostředí. Podle marketingových průzkumů ho plánuje slavit až 66 procent Slováků a Slovenek.

Stále však nepatří ke svátkům, které dlouhodobě plánujeme a přípravy na něj necháváme většinou na poslední chvíli. Až 50 procent Slováků nepřemýšlí o valentýnských dárcích dříve, než v měsíci únoru a nejvíce lidí nakupuje dva týdny před Valentýnem.

Až 16 procent Slováků si nechává nákupy na poslední chvíli, tedy na 13. a 14. únor. To se samozřejmě odráží také na chuti investovat do dárků a jejich velikosti.

Dekorativní mýdlové květiny v boxu. Růže mají příjemnou květinovo-pudrovou vůni, nikdy nezvadnou a zůstanou krásné a barevné. Kniha, která obsahuje více než 180 netradičních výzev a aktivit, které vás pobaví, postrčí, dojmou, donutí se zamyslet a upevní váš vztah. Postupně vytvoříte jedinečný záznamník svých nejkrásnějších momentů. Kvalitní víno od slovenských vinařů v bio kvalitě

Muži očekávají dárky více než ženy
Z ankety, kterou společnost Picodi realizovala na vzorku 6400 lidí z 38 zemí světa vyplývá, že pro ženy je důležitější společně strávený čas. Preferuje jej až 57 procent z nich. Materiální dárek je podstatný pro 11 procent žen a pro 32 procent jsou důležité obojí.

Zajímavě je, že muži dárek očekávají častěji než ženy. Až 28 procent z nich by chtělo od své partnerky dostat alespoň drobnou pozornost.

Na druhé straně 56 procent více ocení společně strávený čas. A šestnáct procent respondentů odpovědělo, že by měli nejraději obojí.

Svátek lásky se ženám nejvíce pojí s čokoládou a květinami. Více než polovina, z nich podle průzkumu očekává na Valentýna sladkosti a po květinách touží 47 procent.

Mezi populární dary patří také šperky, dárkové poukazy a plyšové hračky. Za nejhorší možné dárky označily ženy produkty do domácnosti a peníze.

Muži si valentýnskou pozornost představují jinak než ženy. Nejvíce z nich, až 41 procent, ocení elektroniku, následují parfémy (32%), oblečení (31%), sladkosti a dokonce i peníze (28%). Podle ankety však muži rozhodně neocení pohlednice, spodní prádlo a plyšové hračky.

Nejnovější články

Zoltán Varga získal prestížne ocenenie GLOBSEC European Business Award

Zoltán Varga, významný maďarský investor a majiteľ viacerých médií, bol jednomyseľne zvolený za víťaza...

Pojištění online pomáhá cestovatelům

V dnešní době, kdy cestování patří mezi oblíbené způsoby trávení volného času, je důležité...

Revize elektro cena: Proč se vyplatí investovat?

Cena revize elektroinstalace může být pro mnohé majitele nemovitostí překvapující, ale je to nezbytná...

Jak na finanční nezávislost bez vysokých příjmů?

Finanční nezávislost často vnímáme jako cíl, který je dosažitelný pouze pro lidi s vysokými...

Další články autora

Zoltán Varga získal prestížne ocenenie GLOBSEC European Business Award

Zoltán Varga, významný maďarský investor a majiteľ viacerých médií, bol jednomyseľne zvolený za víťaza...

Jak budeme jíst příští rok? Výstředně a ekologicky

Móda a trendy se nevyhýbají ani gastronomii. Zatímco před nedávnem věděli o rostlinných mlékách...

Jak se cítit za volantem bezpečně?

Časy, kdy ježdění bez zapnutých bezpečnostních pásů bylo více „frajeřinou“ než očividnou nezodpovědností, jsou...